|
S: Pc Dele |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Forfatter | |
badcom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2013 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej der
Vil gerne byde 200pp for dit bundkort ![]() MvH |
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
Noteret badcom
![]() |
|
"Hellere styr på lortet end lort på styret"
|
|
![]() |
|
explodedk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 16-September-2006 Sted: København Status: Offline Point: 151 |
220pp for bundkort :)
|
|
KBH/Amager
|
|
![]() |
|
badcom ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 26-August-2013 Sted: Stenløse Status: Offline Point: 14 |
Byder 250pp :-)
|
|
![]() |
|
Hej sælger.
Er der en nærmere fastsat slutning ? Vh |
|
![]() |
|
BoomBanG ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Januar-2008 Sted: Sønderborg Status: Offline Point: 148 |
Bundkort solgt til badcom
![]() Redigeret af BoomBanG - 28-August-2013 kl. 10:05 |
|
|
|
![]() |
|
Hej igen.
Hvad med den strømforsyning, er den solgt endnu ? Skal have fat i en god en, og det virker som den er god. Har modtaget bundkortet i den fine indpakning osv. Har dog ikke grundet travlhed prøvet det endnu. Men du skal have mange tak for det ![]() MvH |
|
![]() |
|
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2842 |
Det er en udemærket strømforsyning, ret støjsvag så vidt jeg husker. Eneste negative der kan siges om den er at den ikke er modulær, så det kan være lidt svært at få et ordentligt kabeltræk i nogen kabinetter.
|
|
![]() |
|
Er blevet ret god til arrangere blandt det kaos de ledninger kan skabe :-)
Har du en ide til din pris for din strømforsyning og dit XFX 5850 grafikkort skal koste incl porto ? |
|
![]() |
|
Weekend tilbud 500,- +pp (586,-) ![]() |
|
|
|
![]() |
|
Det virker som en superpris som jeg klart tager imod. Er lige optaget men senere i dag sender jeg som sidst et billede af den overførsel på 586 jeg agter at foretage. De overføres vel ikke i weekenden :-) Har du stadig min adresse ? God lørdag |
|
![]() |
|
Har ordnet tingene som sidst, tog jo ikke lang tid :-)
God weekend fortsat Vh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |