|
S: Pio KRP-500a |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Rimmer ![]() Bruger ![]() Oprettet: 29-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 181 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-Januar-2013 kl. 11:59 |
Da jeg (stadigt) er igang med at opgradere mit setup til projektor, vil jeg gerne høre hvad jeg kan få for mit Pioneer KRP-500a, købt i dec. 2008, og næsten udelukkende brugt til at se film på, et par gange om ugen.
Der er ingen burn-in, og fjernsynet er passet godt på. Du kan sikkert finde en lille hair-line på rammen i det korrekte lys, men det siger mere om Pioneers pianolak, end om mig. Det er modellen med ekstern tuner (MPEG4), DVB-S &-T, indbyggetkortlæser til Boxer eller lign., og ekstra input. Desværre er emballagen smidt væk, men jeg har kvittering og manual, samt originalt Pioneer slim vægbeslag (ekstraudstyr). HBO: kr. 7.500,-
|
|
JVC D-ILA X70 / Prismasonic C100R / 112" 2.40:1
Pio HLD-X9 / Sony MSC-4000 / Pio CLD-925D / Pio LX60D / Meridian 519 Philips BDP-9500 Toshiba HD-EX1 Popcorn A300 DVDO Edge Pio LX-81 / KEF 5005.1 i 7.2 |
|
![]() |
|
ichistar ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 08-Marts-2011 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 6 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej.
Er 500a'eren stadig til salg? Hvor bor du henne af i landet? |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |