|
S: PIO KRP500A |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-September-2014 kl. 12:46 |
Jeg er den glade indehaver af et Pio KRP500A som står i fin stand på Østerbro i Kbh. Jeg vil gerne integrere TV og Projektor i et rum og derfor sælges dette vidunder. Dets sort-niveau er fandme fedt!
Kort sagt: Her er din chance for at få det ultimative bedste reference KURO TV 10th generation. Det KURO TV som man synes var alt for dyrt da det udkom og kun læste om i anmeldelserne ![]() Det er inklusive original fod, side-højtalere samt box! Havde forestillet mig omkring 6.000+ Bh, Thomas IMG]uploads/12273/9655-krp500afull.jpg[/IMG] ![]() Redigeret af geuken - 26-September-2014 kl. 12:57 |
|
![]() |
|
geuken ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Januar-2007 Status: Offline Point: 379 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
bump....
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |