|
S: Pioneer KRP-500M plasma TV |
Besvar |
Forfatter | ||
MortenCombat
Bruger Oprettet: 28-Maj-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 27-Oktober-2019 kl. 21:11 |
|
Pioneers topmodel med referencepanel: det bedste plasma TV der er produceret. Sælges udelukkende fordi jeg har købt et større TV. Købt 2008, meget velholdt og i god stand. Inkl. original fjernbetjening og vægbeslag. Der medfølger ingen fod til TV'et. Bemærk, at TV'et er en monitor dvs. det har ikke indbygget tuner eller højttaler. Skal afhentes (2300 København S).
Solgt.
Redigeret af MortenCombat - 09-November-2019 kl. 22:09 |
||
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert |
||
JørgenT
Guld medlem Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5257 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
|
||
Mvh. JørgenT
|
||
MortenCombat
Funktioner
Tak(0)
|
|
God pointe, takker Tv'et befinder sig i 2300 København S.
|
||
"Oh, and the 3D? For an extra charge you get to wear glasses that make it look like it was shot where the sun don't shine."
- Roger Ebert |
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Har lige hentet et KRP-500a igår aftes der blev solgt herinde for 700,- , det fik ekskonen.
Har også selv et KRP-500a - men måske jeg kunne bruge en ekstra KRP-500m monitor et sted...
|
||
MortenCombat
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hvis du vil passe godt på tv’et for mig , så kan jeg godt gå med til 700,-. Interesseret?
Redigeret af MortenCombat - 30-Oktober-2019 kl. 13:06 |
||
- Roger Ebert |
||
spawn
Guld medlem Oprettet: 30-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6822 |
Funktioner
Tak(0)
|
|
Hej Morten, ja er interesseret, er stor KRP plasma fan, så jeg skal nok passe godt på det og hvis vi kan enes om 700,- og skærmen ikke fejler noget, så er jeg på (selvom jeg allerede har 2 i forvejen lol ) :)
|
||
MortenCombat
Funktioner
Tak(0)
|
|
Det lyder godt, jeg har behandlet TV'et rigtig godt og det fejler intet (og det gør også lidt ondt at skulle sige farvel til det). Jeg sender PM.
|
||
- Roger Ebert |
||
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |