|
S: Pioneer LX5090 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 27-Januar-2013 kl. 11:07 |
Hej alle, det er tid til lidt omrokering i stuen, derfor sælger jeg bl.a. min elskede skærm
![]() Skærmen er fra slut 2008 og er helt i orden uden ridser, pixelfejl, burn-in osv. osv. Jeg sælger også min soundbar: Polk Audio SurroundBar 50. En af de bedste soundbars derude. Lavet i børstet aluminium. 9 enheder i baren. Vægt lige over 10 kg. Søg evt. efter div. anmeldelser, specs., billeder osv. Soundbaren er som skærmen, helt som ny og 100% i orden. Til sidst sælger jeg min Panasonic SC-BT100 blu-ray reciever. Blu-ray, surroundforstærker og tuner i en. Dekoder bl.a. TrueHD og DTS-MA osv. Indbygget iPod dock, SD-kortlæser osv. Det hele har høj WF ![]() Jeg forestiller mig 8k eller seriøst bud ![]() Herlghden bor i Charlottenlund ved Kbh. |
|
![]() |
|
Boogie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Altså 8k samlet for det hele -eller seriøst bud. Der kan evt. også laves en handel separat for skærmen, soundbaren eller blu-rayen.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |