|
S : Pioneer lx5090h |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Februar-2016 kl. 18:45 |
Hey
Har sådan et TV til salg i fin stand. Det er med fod og soundbar til. TV'et fejler intet. Fjernbetjening til er lidt brugt. Der er brugsspor på pilene. Jeg er anden ejer af TV'et og har stået i et ikke ryger hjem TV'et skal afhentes. Har ikke mulighed for at levere, medmindre jeg kapper taget af min bil ![]() Eneste grund til salg er jeg skifter over til et Panasonic, som er større. Går lidt ned på billedkvalitet højst sandsynlig, men de 15" extra tommer mere er bedre i sidste ende TV'et befinder sig imellem i Rødding. Det er mellem Ribe og Kolding HBO 2000kr
Redigeret af Leska - 23-Februar-2016 kl. 18:45 |
|
![]() |
|
Leska ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 02-Oktober-2009 Sted: Rødding Status: Offline Point: 307 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er reserveret indtil videre
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Bare lige af nysgerrighed... skal sådan en ikke transporteres oprejst? Altså absolut ingen tilt?
|
|
![]() |
|
Der er vist delte meninger om. Jeg foretrækker at have det stående oprejst, men det er mere pga af glasset ikke skal flække.
TV'et er lige blevet hentet og solgt forresten
|
|
![]() |
|
Hessi ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-December-2006 Sted: Århus N, DK Status: Offline Point: 1528 |
Tillykke til den nye ejer. Dejligt TV!
Overvejede naturligvis selv at hapse det. :)
|
|
![]() |
|
Ved ikke hvor meget jeg kommer til savne det, når det nye TV er 65", men det har været et lækkert TV helt sikkert.
Er mest overrasket over det blev solgt så hurtigt, men det passer perfekt. Det gamle blev hentet idag og det nye ankommer om lidt ( købt brugt )
|
|
![]() |
|
Jamen tillykke til jer begge! :)
Ja 65" er heller ikke helt ringe... nøjes med mine 46". :D
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |