recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S : Pioneer lx5090h
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S : Pioneer lx5090h

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 02-Oktober-2009
Sted: Rødding
Status: Offline
Point: 307
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S : Pioneer lx5090h
    Sendt: 23-Februar-2016 kl. 18:45
Hey

Har sådan et TV til salg i fin stand. Det er med fod og soundbar til.

TV'et fejler intet. Fjernbetjening til er lidt brugt. Der er brugsspor på pilene. 

Jeg er anden ejer af TV'et og har stået i et ikke ryger hjem

TV'et skal afhentes. Har ikke mulighed for at levere, medmindre jeg kapper taget af min bil LOL

Eneste grund til salg er jeg skifter over til et Panasonic, som er større. Går lidt ned på billedkvalitet højst sandsynlig, men de 15" extra tommer mere er bedre i sidste ende

TV'et befinder sig imellem i Rødding. Det er mellem Ribe og Kolding

HBO 2000kr

Redigeret af Leska - 23-Februar-2016 kl. 18:45
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Februar-2016 kl. 20:41
Er reserveret indtil videre
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-December-2006
Sted: Århus N, DK
Point: 1528
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 00:39
Bare lige af nysgerrighed... skal sådan en ikke transporteres oprejst? Altså absolut ingen tilt?
Mvh.
Hessi

Hvad landet har at byde på!

MinFotoVerden.dk
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 15:05
Der er vist delte meninger om. Jeg foretrækker at have det stående oprejst, men det er mere pga af glasset ikke skal flække.

TV'et er lige blevet hentet og solgt forresten
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 17:00
Tillykke til den nye ejer. Dejligt TV!

Overvejede naturligvis selv at hapse det. :)
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top
Leska Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Leska Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 17:49
Ved ikke hvor meget jeg kommer til savne det, når det nye TV er 65", men det har været et lækkert TV helt sikkert.

Er mest overrasket over det blev solgt så hurtigt, men det passer perfekt. Det gamle blev hentet idag og det nye ankommer om lidt ( købt brugt )
Til top
Hessi Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hessi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Februar-2016 kl. 18:36
Jamen tillykke til jer begge! :)

Ja 65" er heller ikke helt ringe... nøjes med mine 46". :D
Mvh.
Hessi

MinFotoVerden.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu