|
S: Pioneer og Dali.. |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Forfatter | |||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Tillykke Kim, hvad skal du så ha' istedet?
|
|||
![]() |
|||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
||
Tak kampus, Christian (CSN ) kommer imorgen med en Integra 8.3 og en Oppo 103 med kit. Og så har jeg bestilt en Pro kallibrering samtidig. Har jo købt Mentor 8 og Mentor vokal center. Så det blir sku spændende.
|
|||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|||
![]() |
|||
kimols ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 21-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1485 |
||
Mente Integra 80.3
|
|||
Mvh KimOlsen
LG G1 77” LG G1 65” dmr-ubc90 Integra DRX-8.4 Elac Atmos TS 30.30 Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld |
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Wauw, det blir' spændende. Den Integra er noget af en opgradering og højttalerne er også rigtig fine. Og så får du da max ud af det med Christians hjælp, og en hyggelig dag også. Den mand ved bare meget om lyd :-)
|
|||
![]() |
|||
||
Ja jeg er ret spændt på den Pro kalibrering. Ja regner da osse med han laver mirakler med min lyd. Hehe
|
|||
Mvh KimOlsen
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Hva så Kim - fik du klaret ærterne?
![]() |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
||
Det er da ikke umuligt
![]() |
|||
![]() |
|||
||
Syhhhhhhhh. Vi er i fuld gang. Christian kalibrerer. Så jeg gemmer mig i det andet værelse imens. Hehe. Vender tilbage og gir min mening. Men hold da kæft han ved meget. Jeg er helt ør. Haha
|
|||
Mvh KimOlsen
|||
![]() |
|||
||
Uhh den kender jeg godt Kim
![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
|||
Schulz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-September-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 845 |
||
Jeg forestiller mig det bliver super godt, men lad os høre om de Dali'er er en god kombination med Integra?
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 234 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |