|
S: Pioneer VSX-915-S m. 7.1 preout og MCACC |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Januar-2013 kl. 13:38 |
Hej. Jeg sælger hermed min Pioneer 7.1 surround reciever med auto MCACC og pre-out på alle kanaler Mærke: Pioneer Model: VSX-915-S Alder: 7 år Kvittering: nej Stand: Har lidt ridser, men virker upåklageligt Link: http://www.pioneer.eu/eur/products/archive/VSX-915-S/page.html Medfølger: Fjernbetjening og målemikrofon HBO: 500 kr. Køb nu pris: 800 kr. Står i 2920 Charlottenlund Forbeholder mig retten til alt. Mvh. Michael ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mkirkelund ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Januar-2008 Sted: 2635 Ishøj Status: Offline Point: 2358 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tager gerne imod bud :)
|
|
![]() |
|
MartinAdam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
vil gerne byde 400 :) kan selv hente.
|
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
|
450 så har vi en aftale. :-)
|
|
![]() |
|
MartinAdam ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Maj-2012 Sted: Danmark Status: Offline Point: 18 |
Det kan vi godt aftale.
Kan du ikke skrive til mig på Martin.abp@hotmail.com eller 60 233 233 Så finder vi lige ud af noget :) |
|
- MartinAdam
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |