|
S: Pioneer vsx-920 + div & Synology DS211j |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Forfatter | |
nicklasfikser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Status: Offline Point: 60 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-Januar-2013 kl. 13:26 |
Hej folkens Pioneer vsx-920 + div: jeg vil gerne sælge min pioneer forstærker og mine 2 eltax concept 600 højtalere på 600 watt. forstærkerne er 7.1 kanal med 140 W pr. kanal. Der medfølger ogsåen Belkin bluetooth reciver til at sende trådløst musik fra telefon, tablet eller pc med bluetooth. Der er ikke længere garanti på højtalere og bluetooth reciver har derfor ingen kvittering. Forstærker købt i Tape connection d. 03/06-2011. Byd! Synology DS211j Jeg vil også gerne sælge min netværks HDD da jeg er blevet meget dårlig til at bruge den så ser ingen grund til at have den mere. Der medfølger 2 x HDD, en på 500 GB og en på 320 GB. Der er ikke længere garanti på den da den er over 2 år gamle, købs dato kommer senere, da jeg ikke har den p.t. Kvittering haves. Byd! Jeg bor i hadsten og det kan afhentes der. Kom endelig med spørgsmål! |
|
![]() |
|
djevlemanden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Sted: Askov Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vil gerne byde 800 kr for synology eller vil du ha mere for den?
|
|
![]() |
|
nicklasfikser ![]() Bruger ![]() Oprettet: 01-Juni-2011 Status: Offline Point: 60 |
Synes det er lidt for lavt når der medfølger HDD. og siden du spørg må du også selv syntes det er for lavt.
|
|
![]() |
|
djevlemanden ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 09-Januar-2013 Sted: Askov Status: Offline Point: 5 |
skal jo starte et sted men 1000 kr så?
|
|
![]() |
|
hmm vi kan siger 1250 så betaler jeg fragt og 1150 hvis du selv henter?
|
|
![]() |
|
hvordan klare vi det så hvis du skal sende den.hvad så med betaling hvordan klare vi den?
Har du nogle billedere af den?
|
|
![]() |
|
Send din mail i PM så kan jeg maile nogle billeder senere idag og havde forstillet med betaling med paypal, så er vi begge sikret.
|
|
![]() |
|
Hi Fi Dwarf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 02-Juli-2005 Sted: Danmark Status: Offline Point: 445 |
Hvor ligger vi prismæssigt på Pioneer receiveren alene?
![]() |
|
![]() |
|
Vil helts gerne af med højtalerne da jeg ikke har noget at sige ruge dem til alene og med dem bliver det ikke mere end 150 ekstra eller lignende da de ikke er meget værd.
Men kom med et bud har ikke lige en pris :-) |
|
![]() |
|
NFB1 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 28-April-2006 Status: Offline Point: 190 |
Jeg vil da gerne åben ballet med de 1500 for forstærken.
|
|
![]() |
|
skal vi sige 1800 ?
|
|
![]() |
|
Synology stadig til salg køber trak sig.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |