|
S: PlayStation 3 spil |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
micker ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 356 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2015 kl. 17:51 |
Jeg har en bunke PS3 spil og jeg af med, listen er følgende
Guitarhero World Tour Guitarhero metallica Guitarhero aerosmith Ratchet and clank tools of destruction Ratchet and clank a crack in time Dirt Need for speed shift Gran turismo prologue Gran turismo 5 Call of duty modern warfare 2 Heavenly sword Little Big planet Formula 1 2010 Medal of honor Time crisis razing storm med pistol og sensor til tv BYD, jeg forbeholder mig retten til ikke at sælge. Spillene kan sendes eller afhentes i Århus. |
|
Panasonic TH42PX70
Denon / B&W 800 bio PS3 |
|
![]() |
|
Madtvn ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 20-Marts-2013 Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad skal du have for Time crisis razing storm med pistol og sensor til tv?
På forhånd tak Thomas Vestergaard
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
Jeg kunne også være interesseret i time crisis. Virker pistol med projektor? (måske idiotisk spørgsmål :D)
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
jan203 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2010 Sted: dk Status: Offline Point: 761 |
Pris på f1
|
|
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
|
|
![]() |
|
stardust ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-Oktober-2010 Status: Offline Point: 10 |
Jeg vil muligvis godt købe dine spil.
Har du dem stadig og har du en pris på dem. Jeg afhenter gerne da jeg arbejder i Århus Godt nytår
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |