|
S: Playstation 4 med mange fede spil |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 23-Juli-2015 kl. 07:48 |
Sælger en playstation 4 (hvid model)
der medfølger to næsten helt nye controllere.... der er følgende spil med.. The last of us Destiny Shadow of Morder Farcry 4 Grand theft auto 5 The witcher 3 Dragon age Inquisition Fifa 15 Dying light befinder sig i roskilde... regner med 4.000 men byd løs skylder lige at sige at jeg sælger det for en kammerat som er gået PC vejen i stedet for ... Redigeret af forzajuve - 23-Juli-2015 kl. 07:49 |
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er ærgeligt at den er hvid... men... |
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6507 |
Det er da en start :)
Men det bliver for lidt. Disse spil er som fysiske spil. FIFA 15, Dying Light, Shadow of Mordor, og Destiny. |
|
|
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Hvis du bor i Aarhus området, og vinder buddet. Så har jeg en sort PS4 jeg kan bytte med hvis det er. |
|
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
de spil der ikke er fysiske kan en køber jo ikke bruge da de er bundet til din vens profil
|
|
![]() |
|
Ok. Ja det vidste jeg så ikke. Så er det jo tåbeligt at købe dem på den måde :(
|
|
|
|
![]() |
|
Ronny73 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 328 |
enig. digital copy er kun en fordel hvis du vil spille remote play og ikke har tænkt dig at sælge spil igen |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Hah.. Godt Ronny.. Jeg sad og tænkte det da jeg skrev mit bud... om de digitale kopier overhovedet kunne følge med over på en ny profil når man sælger maskinen.. øv...
|
|
![]() |
|
prisen justeret til 3.500
|
|
|
|
![]() |
|
Bud er også velkomne.
Vil sige at hvis nogen smider 3200 afsted er den solgt. - |
|
|
|
![]() |
|
henrikbp ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-December-2007 Status: Offline Point: 238 |
Er selv på udkik efter en PS4 og et godt tilbud, men er ret langt fra din pris - desværre.
|
|
![]() |
|
Sådan kan det gå
Kan se en ny ps4 koster 2733 og en controller 400 Og så er der disse spil med FIFA 15, Dying Light, Shadow of Mordor, og Destiny. Resten er så på ps4eren. Så dem kan man ikke få med kan jeg forstå. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |