|
S: Popcorn Hour C-200 med IR-kit |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jblaabjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-August-2014 kl. 09:42 |
Hej. Da jeg har købt ny afspiller sælges min Popcorn hour C-200. Den er i rigtig fin stand, Afspiller alle formater jeg har haft brug for, f.eks. direkte ISO filer, blu-ray rips, SBS-3D samt mkv container Udover standard radiofrekvens fjernbetjening, medfølger infrarød, samt reciever til brug med universal remote.(Popcorn Hour IRK-200) Jeg har haft monteret slim Blu-ray, så der medfølger udover standard drivebay også den der bruges til montering af slimline drev. Den virker upåklageligt og har fået monteret ny PSU 2013-07-27, så der er garenti på den et år endnu. Jeg syntes den er for god til at kassere, så jeg håber den kan sprede glæde et andet sted. Den kan hentes afhentes i Virum eller sendes som pakke med gporto 59kr Sælges for HBO 500 Happy bidding Jens
|
|
![]() |
|
iceman24 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 938 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvor gammel er den ?
vil godt byde de 500
|
|
![]() |
|
jblaabjerg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 105 |
Den er fra november 2009. Jeg har også et slot in slimline Blu-ray drev købt i februar 2011 direkte fra popcornhour.com, der kan følge med for +500dkk. Jens
Redigeret af jblaabjerg - 17-August-2014 kl. 13:34 |
|
![]() |
|
Tak for buddet. Jeg PM'er med en bruger og afventer at høre om den er solgt til 700+porto.
|
|
![]() |
|
Hej igen, Køber blev tavs, så den er din hvis der ikke kommer andre bud inden torsdag. Mvh. Jens
|
|
![]() |
|
HeartWare ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Oktober-2003 Sted: Bagsværd, DK Status: Offline Point: 4808 |
550
|
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver |
|
![]() |
|
Tak for buddet. Er der ikke kommet flere inden i morgen er den din. Jens
|
|
![]() |
|
steen m ![]() Bruger ![]() Oprettet: 22-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 190 |
600 + porto
|
|
![]() |
|
Tak for buddet. Jeg lader den løbe til midnat, så hvis der ikke er kommet flere bud inden er den din.
Mvh Jens |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |