|
S: PowerEdge R300 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
MadsRobin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 15 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-August-2012 kl. 18:45 |
Da jeg skal have bygget en ny VM Server, så skal jeg af med min gamle server.
Der er tale om en Dell PowerEdge R300 med en Xeon X3323 (4 x 2,5GHz) m. 2GB RAM. Ingen diske medfølger ;) Den eneste defekt der er, er at fronpanel'et mangler. Dog kan jeg se der kan fås et på Ebay for 10 pund :) Det har dog ingen indvirkning på dens funktion. Jeg har lige haft den startet og den kom fint igennem POST. Pris: 2000kr Jeg ser helst at den afhentes (Århus)! Billeder fremvises på forespørgsel pr. PM. Kan selvfølgelig også sendes! Redigeret af MadsRobin - 11-September-2012 kl. 08:09 |
|
![]() |
|
KasperHogh ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2012 Sted: Århus Status: Offline Point: 61 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nu skriver du at den helst skal afhentes. Hvor er det så lige at den befinder sig?
|
|
![]() |
|
MadsRobin ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 25-Juni-2011 Status: Offline Point: 15 |
Ja det er jo så en forglemmelse fra min side :) Post opdateret.
Den kan selvfølgelig sendes! |
|
![]() |
|
Den er stadig til salg :)
|
|
![]() |
|
Den er stadig "up for grabs"
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |