|
S: Primare CD21 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
kasper bille ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 27 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-September-2013 kl. 13:16 |
Hejsa.
Jeg har mig en Primare CD21 som jeg ikke får brugt så meget længere, og jeg forsøger at skrabe noget mønt sammen til en oppo, og så kan den overtage jobbet tænker jeg. Den er vel omkring 7 år vil jeg tro, men de sidste 5 år har streaming fra computer taget ret så meget over, så det er ikke meget jeg får den brugt, og så er der nok en anden en der kan få glæde af den. Det er uden tvivl en rigtig lækker og neutral klingende CD afspiller med alm. phono udgange plus coax digital og balanseret XLR udgange. Den har ingen ridser eller andre synlige skader, og den spiller hver evig eneste gang. Den er sort, og hvis det er så kan jeg sørge for at den bliver renset fuldstændig igennem på værksted og efterset, hvis man vil have det. Prisen er 2.000,-
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |