|
S: PS3 40 GB, canadisk med YLOD |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Steen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Marts-2013 kl. 17:44 |
Jeg har en ca 5 år gammel canadisk PS3 med yellow light of death stående.
Den er kun brugt lidt i 3-4 måneder, hvorefter den gik ned med YLOD, men da den var købt som en ekstra PS3 fik jeg aldrig lavet den. Nu er jeg træt af at se på den stå på hylden og vil derfor gerne sælge den. Vær opmærksom på at den kun afspiller Blu-ray region A og DVD region 1. Pris uden controller kr 300,- Pris med controller kr 400,- Kan afhentes i Struer |
|
![]() |
|
Steen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-Oktober-2003 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 166 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Slet ingen fingernemme som kan bruge en PS3 med mulighed for at se amerikanske dvd'er og Blu-ray?
|
|
![]() |
|
Henr1k ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-Februar-2007 Sted: Viborg Status: Offline Point: 142 |
Hvilken firmware? 3.55 eller derunder?
Eller ca. hvornår fik den YLOD, så kan man måske af den vej finde ud af ca. hvilken firmware. Er det en dualshock controller?
|
|
![]() |
|
Ved ikke hvilken firmware, men den er jo ikke opdateret i 5 år (den døde i sommeren 2008), så jeg tror det er før 3.55.
Controlleren er ikke dualshock, men en normal sixaxis. |
|
![]() |
|
Kom nu, giv et bud. Vil gerne af med den!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |