|
S: PS3 Slim 120 GB |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 10-September-2014 kl. 10:47 |
Hvad kan sådan en sag indbringe i dag?
Der medfølger de nødvendige kabler - herunder et HDMI-kabel. Derudover en Sony fjernbetjening og en ladestation med to slots, hvoraf kun den ene virker. Der medfølger altså ingen controllere. Maskinen fungerer upåklageligt. Befinder sig i Hjørring (lidt udenfor Hjørring). |
|
![]() |
|
Among ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-September-2010 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 501 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi starter på 600 kr. + porto.
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
600
Mødes i Aalborg?
|
|
![]() |
|
Jeg kommer ikke til Aalborg foreløbigt.
|
|
![]() |
|
Jeg ligger stadig inde med ovenstående.
|
|
![]() |
|
Jeg kan indskyde, at portoomkostningerne vil udgøre 60 kr. (sendt som pakke). Vi sænker startprisen til 550 kr.
|
|
![]() |
|
Startpris 500 kr.!
|
|
![]() |
|
O'Riley ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Januar-2009 Sted: Århus, Denmark Status: Offline Point: 171 |
ved godt du har skrevet 500, men byder 400 plus porto, hvis der ikke kommer andre og vil købe den til prisen, da jeg skal ud og bruge penge på en controller også.
|
|
![]() |
|
Bud noteret.
|
|
![]() |
|
Vi lader den køre til kl. 18. Så folkens; sidste chance for at erhverve en aldeles billig PS3.
|
|
![]() |
|
Slet ingen sidste-sekunds-bud?
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
Among, jeg kan kun sige ps3 er ikke i høj værdi, min kammerat købte en ps3 slim med de der 250 eller 300 gb hdd og 15 spil samt 2 controllere for 1400 kr
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |