recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: PS3 Slim 120 GB
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: PS3 Slim 120 GB

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2014 kl. 18:45
@Treated

Nej, det mener jeg heller ikke, at jeg giver udtryk for. Men lur mig om ikke, der skulle være en enkelt person i det ganske danske land, der ville have givet 450 kr.

@O'Riley

Sendt besked.
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 09:10
Jeg har stadig denne maskine til salg.
Til top
vussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 09:14
Hvad er alderen på den? Hvis det er, kan jeg smide 450 + porto.
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 09:20
Jeg ved det faktisk ikke. Jeg købte den selv brugt udelukkende med det formål at spille GTA5, da det udkom. Den fungerer dog upåklageligt.
Til top
vussen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 02-Oktober-2014
Status: Offline
Point: 4
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér vussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 09:25
vil nok sige at jeg er lidt forpasseligt, da den skal erstatte en der døde på mig. Vi kan sige 500, så klarer du alt med porto?
Til top
Among Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-September-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Among Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 09:30
Ja, det kan vi godt aftale. Sender besked.
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 09:52
600

Jesper
Til top
Packer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Maj-2007
Sted: Sjælland
Status: Offline
Point: 527
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Packer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Oktober-2014 kl. 09:55
Hej

Havde ikke set at du havde aftalt et salg. Send PM hvis du ikke får en solgt.

Jesper
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu