|
S: PS3 Spil - Godt og blandet |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 05-Marts-2013 kl. 16:46 |
Hej.
Jeg skal af med resten af min samling af PS3 spil. Kom med et bud, de befinder sig i Ishøj, men kan sendes på købers regning. Ingen HBO, men ingen skambud - tak ![]() Edit: Den kører til fredag, senest lørdag bliver hele samlingen smidt af hos GameStop. Tekken 6 (Platinum) Fallout: New Vegas (Case ødelagt nederst højre hjørne - Alle koder er brugt) LittleBigPlanet Mortal Kombat (Kan ikke huske om koden er brugt, den medfølger) Street Fighter IV The Tomb Raider Trilogy HD The Sly Trilogy HD Dead Rising 2 Call Of duty 4 Modern Warefare (Game Of The Year Edition - Koder er brugt) Kingdoms Of Amalur - Reckoning (Koder er brugt) Call Of Duty - Black Ops Dead Island Call Of Duty Modern Warefare 2 Call Of Duty: World At War (Platinum) F.3.A.R (Kan ikke huske om koden er brugt - Den medfølger) Untold Legens: Dark Kingdom Dantes Inferno (Platinum) Darksiders Brink - Special Edition (Koder brugt) Nier Prototype Red Faction - Guerilla Red Alert 3 - Ultimate Edition Sacred 2 Golden Axe - Beast Rider Ghost Recon 2 Advanced Warfighter Call Of Duty 3 - (Platinum) The Darkness 2 - Limited Edition (Jeg kan ikke huske om koderne er brugt - De medfølger) Rage - Anarchy Edition (Koder er brugt) BulletStorm (Jeg kan ikke huske om koderne er brugt - De medfølger) Deus Ex - Human Revolution - Limited Edition (Koder er brugt) Viking Battle For Asgard Turok The Chronicles Of Riddick - Assault On Dark Athena Killzone 2 (Platinum) Killzone 3 Kane & Lynch 2: Dog Days Kane & Lynch: Dead Men Medal Of Honor Airborne Dragon Age Origins (Koder er brugt) Dragon Age 2 (Koder er brugt) MAG Dead Space Dead Space 2 - Limited Edition (Koder er brugt) Fallout 3 - Game Of The Year Edition Silent Hill Homecomming --------------------------------------------------------- Sonic The Hedgehog
TimeShift Conan Jurassic: The Hunted Disse 4 er vidst fra USA, de vil ihvertfald ikke tage dem i GameStop Redigeret af Lubzor - 05-Marts-2013 kl. 16:50 |
|
![]() |
|
Lubzor ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 158 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der er dette tilbage:
Sonic The Hedgehog TimeShift Conan Jurassic: The Hunted Fallout: New Vegas (Case ødelagt nederst højre hjørne - Alle koder er brugt) Untold Legends: Dark Kingdom Medal Of Honor Airborne Overstående er ikke europæiske spil, derfor vil de ikke tage dem i GameStop, men de virker dog fint på en dansk Playstation, 100 kr. samlet.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |