|
S: PS4 Killzone Shadow Fall |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-September-2014 kl. 11:45 |
PS4 Killzone Shadow Fall spil sælges.
Inkluderet ifm. køb af PS4 hos Amazon.de (tysk tekst på cover/engelsk menu, tale mm. i spil). Har kun spillet omkring 10-15 min. da jeg ikke kan vende mig til at spille denne type spil via en controller (når jeg nu er "vokset op" med mus og tastatur). HBO: 100,- Køb nu: 150,- Sted: Fredensborg eller Søborg (i dagtimerne) Sendes: Ja, ved forudbetaling og for købers regning Betaling: Kontant ved afhentning, bankoverførsel eller MobilePay |
|
![]() |
|
saaby ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Opsedasse..
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Min kammerat vil gerne købe det. Hvad siger du til 125
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Ok - afhentet eller sendes (dvs. der kommer porto oven i de 125,-)?
|
|
![]() |
|
forzajuve ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Juni-2007 Sted: Jyllinge Status: Offline Point: 6515 |
Skal sendes. Hvad siger du til 150 ink fragt
|
|
LG 60 PK250 | Pioneer VSX-1021 | | Audio Pro Image 44
|
|
![]() |
|
Så bliver det som brev for købers risiko.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |