|
S: RAM - Crucial 4 x 2GB CT25664AA667.M16VFE |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||
Tstampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 660 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Februar-2017 kl. 17:12 |
|||
Hej...
Skulle have haft ram til en DELL INSPIRON 9200 laptop, men fik disse hjem i stedet for. Øv, så hvis nogen kan guide her, ville det være super såfremt jeg kunne finde nogle ram som passede til denne laptop. Derfor sættes de til salg, da jeg ikke kan bruge dem. Emnet er: 2 Ks a 2 stk i ubrudt emballage - hjemtaget fra USA og kvittering haves. Ram-størrelse: 4 x 2GB Ram-angivelse: CT25664AA667.M16VFE 2 GB 240 - PIN UNBUFF DIMM 256x6
Billede kan uploades, såfremt det ønskes. Pris-ide: Kr. 400,- + PP Men jeg tager gerne imod bud, såfremt der er nogle som kan bruge dem. Kontakt mig gerne, hvis der er spørgsmål e.l. Med venlig hilsen Thomas Stampe 6830 Nørre-Nebel
|
||||
Med venlig hilsen
Thomas Stampe |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |