|
S: Raspberry Pi 2 Model B |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-August-2015 kl. 08:52 |
Hej Alle
Jeg har sådan en Raspberry Pi 2 liggende som jeg ikke får brugt. Det er inklusiv strømforsyning, kabinet, WIfi adapter og micro SD kort. Den er er cirka ½ år gammel, men max brugt 5 gange. Den står i Kolding. Jeg tænker en pris på 500Kr for det hele. |
|
![]() |
|
mylle ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Juli-2004 Sted: Hjallerup, DK Status: Offline Point: 1299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det samme setup minus wifi adapter koster 499 fra nyt hos proshop så du skal nok længere ned i pris. Jeg har selv lige købt samme setup minus wifi adapter for 300kr så 350kr er nok en mere realistisk pris.
/Jacob
|
|
![]() |
|
jimmi1311 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 26-September-2006 Status: Offline Point: 190 |
Det er sgu fair nok.....
Mindste pris 350Kr og bud løber til i aften kl. 21. Slå til nu pris: 400Kr. MVH Jimmi
|
|
![]() |
|
Treated ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-Januar-2010 Sted: Horsens Status: Offline Point: 1639 |
byder 350 inkl forsendelse
|
|
![]() |
|
nskou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 38 |
350 plus forsendelse
|
|
![]() |
|
Solgt til nskou
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |