|
S: Raspberry pi B 512MB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JBC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2014 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 8 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-August-2014 kl. 11:12 |
Hey Recordere
Jeg har som skrevet en Raspberry Pi til at ligge. Den sælges pga mig og Linux ikke er gode venner. Den har maks kørt en 8-10 timer. Der følger følgene med: Raspberry Pi B 512MB Ram Kabinet dertil Størmforsyning - Godkendt til at levere strøm nok til oc til 1Ghz 8GB SD Kort med. Det hele ligger i Århus, men kan godt sendes. Mvh Jacob
|
|
![]() |
|
betamax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Status: Offline Point: 24 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvad koster sådan en? :-)
Vh |
|
![]() |
|
JBC ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juni-2014 Sted: Århus, Danmark Status: Offline Point: 8 |
Betamax - Efter lidt søgen så går de mellem 300-400kr :)
|
|
![]() |
|
betamax ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2008 Status: Offline Point: 24 |
Okay, hvis du er interesseret i en hurtig handel vil jeg gerne hente den for 250 i Århus
![]() |
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
jeg byder 300,-
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Betamax - har prøvet at skrive til dig via mobil
Bamse82 - dit bud er hermed det højeste og noteret :) Er det afhentet eller sendt?
|
|
![]() |
|
Bamse82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 206 |
Hvad kan den sendes for??
|
|
BenQ W1000+ / RaspXBMC / Xbox360 / Wii / PS3 / Onkyo TX-NR609 + Denon AVR-1604 / Harbosat x5 / Harbosub x2 / Basshaker x 2
|
|
![]() |
|
Bamse82
Da jeg ikke stoler så meget på postDK med at kunne sende den som brev - så koster det at sende som pakke uden omdeling vidst 60kr og 80 med.
|
|
![]() |
|
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
Køb altid din pakkelabel til PostDK på Guloggratis - det er meget billigere !
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
kim.t - Aha :D Se det er sgu smart! Den skal jeg i hvert fald huske ;)
Og tak for det!
|
|
![]() |
|
Hvis jeg nu køber en pakkelabel og sender den til dig via mail eller lign. Vil det så ikke være en fin løsning? Formoder 0-1 kg er tilstrækkelig?
|
|
|
|
![]() |
|
Hvad siger du til det??
|
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |