|
S: Raspberry Pi plus tilbehør. SOLGT! |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Februar-2013 kl. 01:57 |
|
Hejsa alle sammen.
Jeg har en Raspberry Pi model B 256MB som jeg ikke får brugt. Til denne har jeg et kabinet og en Wireless N wifi dongle fra ModMyPi, samt en mobillader til strøm. Der udover medfølger der også et 16GB class 10 SD kort, og en USB-hub, med sin egenstrømforsyning, så den kan forsyne eksterne 2,5" diske. Der medfølger licenser til de to videoformater Den har alt hvad der skal bruges til at køre XBMC. Jeg har kvitering på RPi, og mener jeg kan finde på Wifi-dongle, Kabinet og SD kortet også. Den går for HBO 400kr
Den befinder sig i Hillerød, og kan afhentes, men jeg sender også for købers regning. Billeder af delene: ![]() Her ses hele pakken. ![]() Selve RPi med SD kortet og Wifi-gongle ![]() Her Ses RPi i sin æske. Mvh Anders Redigeret af Nagash - 16-Februar-2013 kl. 16:11 |
||
![]() |
||
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Opdateret med billeder.
|
||
![]() |
||
ullerdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
|
Nu skriver du model B med 256MB RAM.
Men model B har altså 512MB RAM. Så er det en Model B med 512MB RAM eller en model A med 256MB RAM du sælger? Hvis det er en model B med 512MB RAM, så byder jeg 400 kr inkl. porto. /Ulrik
|
||
![]() |
||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3850 |
|
Nej - det er først for 3 måneder siden model B har fået 512MB RAM, til at starte med havde de kun 256MB RAM (de hedder det samme og man kan ikke se forskel). Model A er lige blevet introduceret, og den har kun 1 USB og ingen ethernet.
|
||
![]() |
||
![]() |
||
ullerdk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 09-Marts-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 97 |
|
Sorry, det var jeg ikke klar over (jeg er først lige blevet interesseret i Raspberry Pi for nyligt). |
||
![]() |
||
|
Som Kim.t siger, så er det en model B med 256MB RAM. Er du stadig interesseret. Den klarer stadig at drive XBMC, selvom den ikke har 512MB.
|
||
![]() |
||
|
Er der slet ingen der er interesseret i den. Hvis det er fordi det er med 256MB RAM, så har det altså ingen praktisk betydning i forbindelse med XBMC.
|
||
![]() |
||
|
Solgt
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |