recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Raspberry Pi plus tilbehør. SOLGT!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Raspberry Pi plus tilbehør. SOLGT!

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6062
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Raspberry Pi plus tilbehør. SOLGT!
    Sendt: 13-Februar-2013 kl. 01:57
Hejsa alle sammen.

Jeg har en Raspberry Pi model B 256MB som jeg ikke får brugt.

Til denne har jeg et kabinet og en Wireless N wifi dongle fra ModMyPi, samt en mobillader til strøm.
Der udover medfølger der også et 16GB class 10 SD kort, og en USB-hub, med sin egenstrømforsyning, så den kan forsyne eksterne 2,5" diske.
Der medfølger licenser til de to videoformater

Den har alt hvad der skal bruges til at køre XBMC.

Jeg har kvitering på RPi, og mener jeg kan finde på Wifi-dongle, Kabinet og SD kortet også.

Den går for HBO 400kr

Den befinder sig i Hillerød, og kan afhentes, men jeg sender også for købers regning.

Billeder af delene:
Her ses hele pakken.

Selve RPi med SD kortet og Wifi-gongle

Her Ses RPi i sin æske.

Mvh
Anders

Redigeret af Nagash - 16-Februar-2013 kl. 16:11
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 16:04
Opdateret med billeder.
Til top
ullerdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ullerdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 19:48
Nu skriver du model B med 256MB RAM.
Men model B har altså 512MB RAM.
Så er det en Model B med 512MB RAM eller en model A med 256MB RAM du sælger?
Hvis det er en model B med 512MB RAM, så byder jeg 400 kr inkl. porto.
/Ulrik
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Point: 3850
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 20:02
Oprindeligt skrevet af ullerdk ullerdk skrev:

/Ulrik

Nej - det er først for 3 måneder siden model B har fået 512MB RAM, til at starte med havde de kun 256MB RAM (de hedder det samme og man kan ikke se forskel).
Model A er lige blevet introduceret, og den har kun 1 USB og ingen ethernet.
Til top
ullerdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 09-Marts-2009
Sted: Denmark
Point: 97
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ullerdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af kim.t kim.t skrev:

Oprindeligt skrevet af ullerdk ullerdk skrev:

/Ulrik

Nej - det er først for 3 måneder siden model B har fået 512MB RAM, til at starte med havde de kun 256MB RAM (de hedder det samme og man kan ikke se forskel).
Model A er lige blevet introduceret, og den har kun 1 USB og ingen ethernet.

Sorry, det var jeg ikke klar over (jeg er først lige blevet interesseret i Raspberry Pi for nyligt).

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Februar-2013 kl. 20:53
Som Kim.t siger, så er det en model B med 256MB RAM. Er du stadig interesseret. Den klarer stadig at drive XBMC, selvom den ikke har 512MB.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Februar-2013 kl. 16:31
Er der slet ingen der er interesseret i den. Hvis det er fordi det er med 256MB RAM, så har det altså ingen praktisk betydning i forbindelse med XBMC.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Februar-2013 kl. 16:11
Solgt
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu