|
S: Raspberry PI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jsc99dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2012 kl. 18:30 |
Hej
Jeg har et stk Raspberry Pi til salg, højst brugt 2 timer, så er helt som ny. Det er modellen med netkort. Pris 300 kr + evt. porto Kan også afhentes i enten Horsens eller Skanderborg Mvh Jesper
Redigeret af jsc99dk - 16-Oktober-2012 kl. 18:31 |
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg byder 300 bobs plus porto.
Redigeret af Nagash - 17-Oktober-2012 kl. 04:01 |
|
![]() |
|
jsc99dk ![]() Bruger ![]() Oprettet: 31-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 120 |
Hej Nagash
Der er en der har henvendt sig før dig, så han får lige mulighed for at købe først, hvis handlen ikke bliver til noget er det din. Mvh Jesper
|
|
![]() |
|
Nagash ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: Hillerød, DK Status: Offline Point: 6062 |
Det er i orden, jeg har fundet en ny. :)
|
|
![]() |
|
Stadig til salg..
/Jesper
|
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
er det den med 256 mb ram eller 512 mb ram ?
|
|
![]() |
|
Det må være med 256mb ram da jeg har haft den i nogle måneder.
/Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |