|
S: Raspberry PI |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 15-November-2012 kl. 23:53 |
På boksen ligger XBMC med Plex, 1Channel, NaviX, Icefilms, Sportsdevil, Fastplay, Danish Live TV og meget, meget mere.
Med i pakken: Raspberry Pi, Model B, 512 MB ram, diverse codecs indkøbt og installeret, boks (hvid), SD kort med software. Boksen får strøm ved hjælp af en almindelig mobillader (micro usb), som ikke medfølger. Købt via DBA for et par dage siden, men vil hellere fortsætte med min mac mini som media server. Jeg gav 675kr for den inkl porto, så det er den pris jeg går efter. Boksen befinder sig i Fredericia
Redigeret af IrmaN - 16-November-2012 kl. 08:44 |
|
![]() |
|
IrmaN ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-November-2009 Status: Offline Point: 241 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
opper - kom med et bud
|
|
![]() |
|
Benu ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Oktober-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 812 |
Byder 350 afhentet
|
|
Den Ben
|
|
![]() |
|
det er for lidt - 450 så har du en deal
|
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
460 med fragt..
|
|
![]() |
|
Det er en deal - jeg sender dig en pb
|
|
![]() |
|
Flaskeole ![]() Bruger ![]() Oprettet: 25-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 81 |
Hov, jeg ville have skrevet 360.. Sorry for skrivefejlen.
|
|
![]() |
|
nej tak
|
|
![]() |
|
doubt66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2011 Status: Offline Point: 91 |
Hej. 400 incl. fragt
|
|
![]() |
|
Martin K ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Oktober-2006 Status: Offline Point: 14 |
450 inkl. fragt.
|
|
![]() |
|
doubt66 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2011 Status: Offline Point: 91 |
Ved du om den kan afspille iso-filer ?
|
|
![]() |
|
Uh Sorry - denne er blevet solgt.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |