recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Readynas Ultra 2 m. 2x1tb enterprise diske
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Readynas Ultra 2 m. 2x1tb enterprise diske

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Jacobtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 28-September-2008
Sted: Nordjylland
Status: Offline
Point: 381
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Readynas Ultra 2 m. 2x1tb enterprise diske
    Sendt: 21-Oktober-2014 kl. 23:11

Da jeg har købt en ny nas, sælges denne.

Lidt Info:
1.8 Ghz Intel Atom cpu
1GB DDR3 hukommelse
DLNA og TiVo ® kompatibel 
Stream videoer til mobile enheder 
Drag-and-drop fjernadgang 
X-RAID2 ™ auto ekspansion teknologi
File Server (File Sharing)
Protocols: CIFs/SMB for Windows®, AFP for Mac OS®, NFS for Linux® and UNIX®, HTTP/S, FTP/S
ReadyNAS Remote, ReadyNAS Remote iPhone App, ReadyNAS Photo
Backup Server
ReadyNAS® Vault Online Backup (2 GB free for 2 years)
Memeo® Premium Backup (3 licenses included)
Apple® Time Machine® Support
Single Touch USB backup button
Rsync server & client
External USB storage devices

Der er inkluderet to styk 1tb diske fra Seagates enterprise linje, som har en høj grad af fejlsikkerhed og er bygget mere solidt end almindelige harddiske.

Det må nævnes, at diskene er stort set ubrugte. Den ene er en ES.2 (ombyttet), den anden en Constellation ES

Der er også mulighed for at streame film via dlna til en medieafspiller. Jeg har selv gjort det via wifi uden problemer. Ved Apple TV 3 kræver det dog en del forarbejde!

Jeg prøver at starte buddene omkring 800 kr.

Redigeret af Jacobtoft - 23-Oktober-2014 kl. 01:32
Til top
len61 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 14-Januar-2007
Sted: Ama'r
Point: 1499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér len61 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2014 kl. 12:04
Håber ikke det gør noget. Men jeg har en magen til og den spiller superfint, det er Bla. X86 arkitektur, Superpris, det eneste man skal have for øje ,det er den lidt ældre frontend, men når først den er sat op så spiller den. Til den pris, Superfed BOX !
Lauri Törni/Larry Thorne

Soldier under 3 Flag's
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Oktober-2014 kl. 17:40
Oprindeligt skrevet af len61 len61 skrev:

Håber ikke det gør noget. Men jeg har en magen til og den spiller superfint, det er Bla. X86 arkitektur, Superpris, det eneste man skal have for øje ,det er den lidt ældre frontend, men når først den er sat op så spiller den. Til den pris, Superfed BOX !

Det gør intet - du giver jo bare lidt reklame for nas'enSmile

Der er budt 800 kr. på hwt.dk
Til top
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jacobtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 00:27
Bump
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu