|
S: Receiver og Hifi-Rack |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 13-Maj-2013 kl. 19:10 |
Hey
Da jeg har været ude og investere i nyt udstyr, så er der kommet noget tilovers. Som skrevet i tidligere indlæg har jeg haft problemer med min receiver (Denon 1909), hvilket har gjort jeg har været ude og investere i en ny. Da jeg i forvejen havde gået med tanken om at prøve noget nyt. Efter at have snakket med HIFI-Klubben, så er vi kommet frem til det er relæet der skal skiftes. Det vil koste ca. 1000 kr. Den første HDMI indgang virker desværre ikke, men der er stadig to indgange der virker. Har ligeledes fået en hifi-rack i overskud, da jeg har købt et Unnu møbel. Racken mangler 4 spikes som fødder, da den ellers vil ridse gulvet. Der er altså tale om en defekt sort denon 1909 receiver og en HiFi-Rack. (Se ned stående billeder) Hvis dette kunne have nogen form for interesse, så er I mere velkommen til at skrive. |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
stefthom ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-November-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 1882 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og vi skal gætte hvor den er?
|
|
![]() |
|
BusinessBo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1154 |
Sorry, det befinder sig i Kolding |
|
Panasonic 50" TX-P50U30 - Denon 2113 - Dali concept 6 - Dali concept 1 - Dali zensor center - Dali base 100 - PS4
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 45 ![]() -- ![]() Oprettet: 05-Februar-2010 Status: Offline Point: 0 |
Hvad skal du ha for racket alene og kommer du forbi Kbh med det evt? ;)
|
|
![]() |
|
Hey Jona4796 Har ikke rigtig tænkt på, hvad jeg skulle have for den.. Så kom med et bud ![]() Kommer desværre ikke forbi KBH sådan lige forløbet. Har dog muligheden for at sende den igennem mit arbejde. men det koster ca. 300 kr, da den skal op på en kvart palle. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |