|
S: Roku 3, Dreambox 800 & Harmony One |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Juli-2014 kl. 19:48 |
Hej
Jeg har været ved at rydde op i gemmerne, og har fundet nogle overskydende ting. Roku 3 Ca. 9-10 måneder gammel, ingen kvittering/kasse, virker 100% og ser ud som ny - konverter til dansk stik og HDMI kabel inkluderet Logitech Harmony One Et par år på bagen, ingen kvittering/kasse, virker 100% og ser fin ud, batteriet kunne dog godt trænge til at blive skiftet, jeg vil tro den med normalt brug løber tør for strøm efter en 4-5 dage. Dreambox DM800 HD Alder ukendt, jeg har selv købt den brugt for et par år siden, ingen kvittering/kasse, virker 100% og ser fin ud. Da jeg har ladet mig fortælle der findes en del falske på markedet, tjekkede jeg den for "ægthed" da jeg fik den, og her bestod den "ægthedstesten" Alle produkter befinder sig syd for Århus HBO: Hvad end der er rimeligt :) Billeder: Mvh Mickey
|
|
![]() |
|
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bump - Stadig til salg, anyone? :)
|
|
![]() |
|
nitrotg ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1368 |
200pp for din roku
|
|
![]() |
|
lipklop ![]() Bruger ![]() Oprettet: 21-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 149 |
Hvad regner du med for din DM800?
|
|
Mvh Lipklop
|
|
![]() |
|
matv88 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 05-Februar-2008 Status: Offline Point: 1149 |
300inkl for rokuen
|
|
Panasonic TX-P42X10Y · Samsung HT-P1200 · Logitech SqueezeBox Duet · Nintendo Wii · DViCO TViX 6600N · Apple iPhone 4 · Zaptor
|
|
![]() |
|
JordanDK ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 03-December-2009 Sted: Randers C Status: Offline Point: 2327 |
200 for din Harmony
|
|
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub
Mess with the best, die like the rest. |
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
500 for din DB
Mvh. Snedsted |
|
![]() |
|
Samtlige bud noteret, højeste bud torsdag aften 20 vinder
Mvh Mickey |
|
![]() |
|
Snedsted ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 145 |
ups.
Glemte at spøge om den DB er til satellit/parabol, hvis ikke hopper jeg fra igen. Mvh. Snedsted Redigeret af Snedsted - 07-August-2014 kl. 07:35 |
|
![]() |
|
Den er til parabol ja
|
|
![]() |
|
Er der garanti for at de forskellige ting virker ?
Mvh. Snedsted |
|
![]() |
|
Ja, de virker skam helt fint
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |