|
S: Roomba 555 robotstøvsuger |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-September-2015 kl. 20:51 |
Sælger min Roomba 555 robotstøvsuger grundet vores hunds indædte had til den (plus han har fundet ud af at stoppe den ved at trykke på knappen) Denne model kan programmeres og der medfølger et stk virtuel væg og gulvoplader. Sælges også på dba, hvor I kan se billeder og mere info: http://www.dba.dk/robotstoevsuger-irobot-555/id-1018203562/ Befinder sig i Skejby, Århus N, og kan tages med ind i Århus C når jeg er på work. Pris: 1600 kr ellers byd!
Redigeret af Voodoodolphins - 06-September-2015 kl. 21:15 |
|
![]() |
|
gut guy ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 11-Oktober-2006 Sted: Farsø Status: Offline Point: 83 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hejsa
er det original batteri der sidder i |
|
![]() |
|
Voodoodolphins ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 932 |
ja det er det
|
|
![]() |
|
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 771 |
Hvor gammel er den og forefindes der købsdokumentation?
|
|
![]() |
|
Det hele står i dba annoncen også, men den er fra dec 2012. Der findes en online kvittering fra roboteksperten.
Men maskinen er over 2 år gammel. Skønt dens alder har den været brugt måske 10 gange, det er hvad man kalder et dårlig køb fra min side af. |
|
![]() |
|
op, bare byd!
|
|
![]() |
|
op igen
|
|
![]() |
|
karlsen ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 28-September-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 127 |
Jamen hvis ikke andre vil, så vil jeg da godt byde 500.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |