recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Rotel RB-1080 effektforstærker
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Rotel RB-1080 effektforstærker

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 07-Januar-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 529
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 20:41
Er der nyt i denne sag ?
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-August-2010
Sted: Vejen
Point: 539
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 21:10
Jeps - der var desværre øget en elektrolyt, så det kostede lidt kroner at få den klar igen
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 21:17
Hvad betyder det ?

Kan det ske igen, er der nogen der har erfaring med det.

Og er den stadig til salg eller ?

Vh Rasmus.
Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 21:32
Beklager, røget skulle der stå...

Ved ikke hvorfor det skete, men det burde ikke kunne ske igen nej.

Har den stadig til salg ja, pt er den tilbage hos min kollega til test, men hvis han melder pas regner jeg med at sætte den til salg igen, dog til højere pris da den nu er blevet tjekket igennem og repareret af fagmand, hvilket der også er regning med på selvfølgelig .
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-August-2014 kl. 21:33
Super.

Du skriver bare lige her hvad der sker :-)

Jeg mangler en makker til min rotel rmb-1075

Vh Rasmus.
Til top
therazz Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér therazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 14:14
hej JJ79

Er der noget nyt i denne sag ?:-) 

Til top
jj79 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jj79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-August-2014 kl. 18:40
Ved mere senere på ugen, er lige kommet retur fra ferie, så skal lige have tjekket op på hvad han siger til den.
Skal nok give lyd
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu