|
S: SA 5.0 SOLGT |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
jannykjaer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hej,
Tak for omtanken :) Desværre var de ikke interesserede nok, så må sige nej til Talent'erne. Hvad koster centeren alene? :) Nykjær
|
|
![]() |
|
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Hmm, ved en hurtig handel vil jeg godt slippe den for 1500:). Kunne du tænke dig den?
|
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
Foods ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 84 |
Hvad siger du til de 1500,- Jan? |
|
Mvh.
|
|
![]() |
|
jannykjaer ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 28-Februar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
Jeg tænker lige over det. Jeg skal til KBH sidste weekend i april, så kunne evt. hente der...
- Nykjær
|
|
![]() |
|
Bare iorden Jan.
Prisen for 5.0 systemet (2x1750, 2xTalent, 1x720AV) sættes pr d.d. ned til 7500,-
Redigeret af Foods - 03-April-2013 kl. 14:12 |
|
Mvh.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |