recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: SA710 kirsebær - solgt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: SA710 kirsebær - solgt

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
HappyFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 19-Maj-2010
Sted: Aalborg,Danmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: SA710 kirsebær - solgt
    Sendt: 19-Oktober-2014 kl. 12:11
Solgt.

Hejsa

Jeg har en System Audio SA 710 i kirsebær jeg ikke har brug for. Den er stort set ubrugt, da jeg skiftede grej kort tid efter køb til andet mærke. Den har dog desværre et par små skrammer da den blev væltet på gulvet. Højttaleren virker dog fortsat fint og kan naturligvis lytteprøves inden køb.

Jeg har linket til billederne da de er lavet lidt store for at man kan se ridserne. Der er 4 synlige:
1: På fronten i øvre venstre hjørne, kan ses på billede 1 & 3
2: En dyb ridse oven på i nestre side, kan ses på billede 1 & 3
3: En mindre ridse til højre, ses kun på billede 3.
4: En ridse på højre enhed, ses på billede 1.

Frontstoffet er heldigvis intakt, der er brækket en af de 4 kugler af der holder det på plads. Denne ser ud til at kunne udskiftes, jeg har dog ikke søgt på om de kan købes i løs vægt.

Den står i Frejlev ved Aalborg, kan den koste 750kr?
Jeg mener nyprisen var hele 3500kr - jeg var også rigtig stolt af mig selv, da jeg ridsede den Pinch

Redigeret af HappyFrog - 04-November-2014 kl. 19:58
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-Oktober-2014 kl. 09:33
Evt. bytte med Squeezebox radio.
Til top
spursdk Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 07-Oktober-2009
Sted: Denmark
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér spursdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-November-2014 kl. 19:43
Byder dig gerne en plovmand.
Mvh Jan
Til top
Bruger
Bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HappyFrog Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-November-2014 kl. 07:59
Det er ok, pb sendt.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu