|
S: Samling af TV-serier til billige penge |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-August-2015 kl. 10:58 |
|
Opdateret d. 27.08 - restsalg! Da vi har ryddet op (og mangler hyldeplads) skal en del af vores TV-serier have nyt liv et andet sted. Jeg er godt klar over, at DVD'er ikke har den store gensalgsværdi, men lidt har også ret. Det er alt sammen Region 2 med danske undertekster. Er der en der vil byde på de resterende samlet til billige penge? Alle bud har interesse. Overstreget titler = solgt Titlerne: CSI: Miami: Sæson 1-4 Scrubs: Sæson 1-7 ER: Sæson 3 Chuck: sæson 1+2 Lang fra Las Vegas: boks med alle 40 afsnit Prison Break: sæson 1-3 Nynne: sæson 1-4 (komplette serie) Chris Ryan's Strike Back: Den Som Dræber (uåbnet): afsnit 9+10 Banjos Likørstue Casper & Mandrilaftalen 2 Bertelsen - De uaktuelle Nyheder Befinder sig i Måløv ved Ballerup.
Redigeret af askernedefragrillen - 27-August-2015 kl. 11:55 |
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvad skal du have for Columbo alene?
|
||
OLED77C8 - Marantz SR5013 - Apple TV 4K - Nintendo wii
|
||
![]() |
||
nskou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 38 |
|
Hvad siger du til 150,- med forsendelse for Tintin og Riget?
Edit. Tilføjet Riget Redigeret af nskou - 18-August-2015 kl. 11:29 |
||
![]() |
||
askernedefragrillen ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-August-2015 Sted: Måløv Status: Offline Point: 165 |
|
Redigeret af askernedefragrillen - 18-August-2015 kl. 11:57 |
||
![]() |
||
|
Er ikke sikker på de kan sendes som andet end pakke. Dvs 60,- i pakkeporto. 200,- inkl. porto?
|
||
![]() |
||
spoxy ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-August-2006 Sted: Brøndby,Denmark Status: Offline Point: 1230 |
|
Jeg kom først ![]() |
||
|
||
![]() |
||
nskou ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Status: Offline Point: 38 |
|
G porto er billigere end post Danmark. Dvs mit bud på 150 svarer til ~1/3 af din priside. |
||
![]() |
||
|
Hvad siger du til 100,- afhentet? Alternativt 140,- inkl. pakkeporto.
|
||
![]() |
||
|
Måske min priside er helt hen i vejret. ![]() Kan godt se G porto er billigere. Det vil koste 39,- i porto. Ja, men lad os sige 150,- for Riget + Tintin så. Jeg sender dig en PM med mere info.
|
||
![]() |
||
|
Jeg synes at 50 vil være passende, vurderet ud fra din startpris for alle filmene. Hilsen Søren |
||
|
||
![]() |
||
|
Allright. En 50,- afhentet.
|
||
![]() |
||
|
Det er en aftale. Jeg har jo allerede din adresse og telefonnr. |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |