recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Samsung 32" 3D LED
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Samsung 32" 3D LED

Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
mesterbob Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 26-November-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 20
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Samsung 32" 3D LED
    Sendt: 02-Oktober-2012 kl. 22:25
Hej Med jer 

Jeg har et splinter nyt fjernsyn som jeg desværre ikke kan bruge. Det drejer sig om et Samsung UE32es6305. 
Fjernsynet er kun lige pakket op og er ikke brugt mere end en times tid. 

Det er dette fjernsyn: 

http://www.elgiganten.dk/produ... 

Fjernsynet er en "ombytter" af en forsikring vi købte på et fjernsyn i elgiganten fordi vores fjernsyn gik i stykker og ikke kunne laves. Så fik vi dette nye og lækre fjernsyn i stedet. Dette tv har dog desværre ikke Dual tuner PIP som vores gamle havde, da det ikke bliver lavet mere i denne prisklasse og det bruger vi meget. så vi vil sælge dette og købe et der har Dual tuner PIP i stedet. 

Byd byd byd 

det står i roskildeområdet

"forbeholder mig retten til ikke at sælge bla bla bla".

Redigeret af mesterbob - 13-Oktober-2012 kl. 13:22
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Oktober-2012 kl. 19:11
bump
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 12:59
ellers byd ind.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: 2630 Taastrup
Point: 24817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 13:07
Det kan være, at det er fordi at folk ikke kender Sa,sumsungWink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 13:22
haha, ja det kan være :-)
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 13:32
Lidt off topic:Embarrassed Dual tuner PIP, du ved godt, at det er meget få, som gør det? Desværre. Jeg kunne også godt bruge det.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 18:31
Flemming, jep i know. det er faktisk kun Loewe, Metz og Bang og olufsen som har det i deres tv lige umiddelbart, og det ville forsikringen ikke gå med til da de fjernsyn lå i en helt anden prisklasse end det fjernsyn vi havde.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 19:00
Ja, det er nogle dyre nogen. Jeg ville godt give lidt mere for et tv med det, men de 3 er lidt for dyre til mig. Det er ret irriterende, at der ikke er flere som bruger det. Især i dag, hvor man kan optage på sit tv. Der kan man kun se det som bliver optaget.
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Junior bruger
Junior bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mesterbob Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 19:15
ja nemlig, ellers skal man ud og have flere bokse, og det gider jeg simpelthen ikke. der er bokse nok i huset.

så jeg vil nu gerne give lidt ekstra for de funktioner, men det er rigtigt at det er mange penge for den "ene" funktion.
Til top
Platin medlem
Platin medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Oktober-2012 kl. 19:25
Ja, bokse har vi nok af. Jeg skal nu snart, have en panasonic HDD, med 3D Blu-ray, og 2 tunere.
Nå, men held og lykke med salget. Det kan da i det mindste holde din tråd lidt oppe.Wink
Mvh
Flemming Larsen
Til top
AGAAGA Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 19-September-2009
Point: 308
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AGAAGA Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 10:01
hva er hbo?
Til top
bjorno Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 15-Oktober-2008
Sted: Hellerup
Point: 961
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bjorno Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 10:43
Jamen skal jeg ikke åbne med et bud på 3k så.
Til top

Besvar Besvar Side  12>

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu