|
S: Samsung 32" 3D LED |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
agaaga> hbo betyder "højeste bud over".
Bjorno, bud er noteret. ved dog ikke om jeg vil sælge til 3k.. men kigger lige på det.
|
|
![]() |
|
Jesper Keller ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 31-Januar-2012 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 326 |
For lige at ødelægge dit humør, vil jeg lige fortælle dig at Elgiganten har dette TV på tilbud til 3999,- fra næste uge af.
|
|
![]() |
|
mesterbob ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 26-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 20 |
nice...
|
|
![]() |
|
bjorno ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Oktober-2008 Sted: Hellerup Status: Offline Point: 961 |
Hej Mesterbob.
Jeg kan godt forstå du synes det er i underkanten. Efter at have snakket med fruen her til morgen, er vi blevet enige om, at der skal et 42" til på kontoret i stedet for 32". Så jeg trækker mig igen. Jeg synes dog du skal smide det på DBA. Så er jeg overbevist om du nok skal få en fornuftig pris. |
|
![]() |
|
AGAAGA ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 19-September-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 308 |
Meget morsomt. Mit spørgsmål er: Hvad er HBO sat til? |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Det er også prisen i det link OP har i første indlæg.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |