|
S: Samsung 8200 hdd 3D afspiller |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-September-2014 kl. 17:49 |
Sælges som defekt.
Er ikke brugt meget. Afspilleren tændere og lyser med alle " knapper " og står bagefter bare stille. Uden fjernbetjening. Pris Kom med et bud. Befinder sig i Værløse Vh Martin
|
|
![]() |
|
miaj ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 18-Maj-2006 Status: Offline Point: 467 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kommer du nogensinde til kbh / amager ?
Så kunne jeg måske godt have intresse,Men prisen bliver ikke ret meget ? For den bliver kun til dele,Til den jeg har ..
|
|
|
|
![]() |
|
Circon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Januar-2005 Status: Offline Point: 299 |
Ikke lige nu.
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5371 |
Samsung har jo lavet flere versioner, har du et præcist typenummer med alle bogstaver? Og hvor gammel er den? Mvh. JørgenT
|
|
![]() |
|
Hej Jørgen
BD - D8200N / xe Jeg kan ikke sige hvor gammel den er, fordi den har været min mosters. Så vidt jeg ved har hun ikke brugt den særlig meget. Jeg er dog rimelig sikker på at det var efter 2010. Vh Martin
|
|
![]() |
|
JørgenT ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2004 Sted: 9530, DK Status: Offline Point: 5371 |
Tak, men så er model for gammel til min interesse, selvom den måske er købt senere. Mvh. JørgenT |
|
![]() |
|
Helt i orden
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |