|
S: Samsung Galaxy Note 2 16GB |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-September-2013 kl. 13:27 |
Hej. Nu siger min indre nørd at jeg skal prøve kræfter med en ny mobil, så min Samsung Galaxy Note 2 16GB er nu til salg :-) Jeg er den type der passer ekstremt meget på mine ting - telefonen er hysterisk velholdt og fremstår 100% som ny! Ikke en eneste skramme og den fysiske hjemme-knap samt batteriet virker perfekt. Originalt Samsung etui samt naturligvis lader medfølger. Kvittering haves (oktober 2012). Nypris kr. 4.799 + etui. På DBA ligger de laveste priser på ca. 2.500 - Jeg tænker kr. 1.900 + forsendelse kr. 100 ved en hurtig handel :-) ![]() |
|
![]() |
|
Susperia ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Marts-2007 Sted: Odense Status: Offline Point: 708 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Er der egentlig 4G på sådan en Note 2? Og hvor i landet befinder den sig?
|
|
![]() |
|
acidman ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 433 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Nej, ingen 4G. Jeg bor i Sønderborg :-)
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |