|
S: Samsung Galaxy S3 4G |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Juni-2013 kl. 17:01 |
Jeg har en hvid Samsung Galaxy S3 i 4G udgaven
Den er ny og aldrig brugt og befinder sig i original emballage Der medfølger en bilholder med. Prisen er 3200 inkl Porto |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Flarup ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 23-Maj-2007 Sted: Randers NV Status: Offline Point: 796 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
slet ingen der kan bruge sådan en mobil :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
M-P-A ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 21-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 387 |
Dvs du sælger sådan en her i hvid udgave : http://www.mobilpriser.dk/mobiler/samsung-galaxy-s-iii-4g-android-phone-gsm-umts-4g-16-gb-48,lid.6366/?t=1&search=1&textsearch=&advanced=0&level=PB&priceinterval=-1&radioOnline=1&abonnement=-3&pricesort=-2
Så man kan gøre sig et røverkup og spare under 100kr hvis man køber den brugt hos dig ? Har lige solgt samme mobil uden 4G og fik 1800 afhentet via DBA, havde håbet på en sjat mere men blev nedbrudt af 40 forskellige tilbud pr sms fra idioter og tilsidst gav jeg mig. |
|
Samsung F7005 & Pana TH-42PX80E
Samsung 3126 + Netget 7700 HTPC Xbmc: Intel 2100-T, 8Gb ram, 64Gb SSD, mini itx. FilServer/ xpenology HP N54L, 8gb ram - 4x3TB WD Red |
|
![]() |
|
bud modtages selvfølgelig :) min er ikke brugt :) min er i ubrudt original emballage
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Hvor er den købt?
Går ud fra at der kvittering med? |
|
![]() |
|
nAlen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juni-2009 Sted: Hjørring Status: Offline Point: 609 |
Hvor bor den ? Og hvad vil du synes er et realistisk bud for den ?
|
|
![]() |
|
Den ligger i en lille by uden for Randers men kan sagtens sendes. Og kvittering har jeg selvfølgelig :) har fået et bud på 2800 kr. Så der omkring :)
|
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
|
Buddet kom via dba men kom til at slette min annonce inden jeg fik svaret på buddet :)
Menden første der vil give 3000 får den leveret :) |
|
Med Venlig Hilsen
Flarup |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |