|
S: samsung galaxy s6 edge plus |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 11-Oktober-2016 kl. 14:36 |
Solgt
Redigeret af 3000 - 14-Oktober-2016 kl. 17:40 |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vil det sige at den ikke virker med hovedtelefoner ?
![]() Sorry, kunne ikke dy mig |
|
![]() |
|
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Hvorfor vil du sælge den? Og hvad med kvittering? Alder? Vil du sende?
|
|
![]() |
|
3000 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Februar-2007 Sted: SORØ, DK Status: Offline Point: 1406 |
Jeg har bare købt ny😊.. den er købt hos 3 så kvitteringen er inde på 3s hjemmeside.. den bliver købt i november 2015😊😊 og jeg kan godt sende
|
|
![]() |
|
qweM ![]() Bruger ![]() Oprettet: 06-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 80 |
Det lyder fint. Den vil jeg gerne købe. Mangler en ny. 1900pp.
|
|
![]() |
|
Det lyder super sender pm
|
|
![]() |
|
Solgt
|
|
![]() |
|
Tak for handlen. Sælger kan stærk anbefales. Varen passer til beskrivelse og god information under afsendelse og modtagelse. 10-4.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |