|
S: Samsung M7 trådløs højttaler |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
DennisBrix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2014 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Januar-2015 kl. 14:03 |
Jeg ønsker at sælge min 1,5 måneder gamle Samsung WAM750 (M7) trådløse højttaler i sort da min forstærker er stået af og jeg har købt en ny med indbygget Wifi.
Højttaleren fejler intet og står stadig med beskyttelsesfilmen på. Den står i Esbjerg og kvittering haves selvfølgeligt. Nypris: 2400 Pris ide: 1800 ![]() |
|
![]() |
|
DennisBrix ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 31-August-2014 Status: Offline Point: 28 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Kom med et bud :)
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Fona har den til 1900 bare til info. Har selv en af hver slog til da elmutanten have hele sættet til 3499
|
|
![]() |
|
Det skal der selvfølgeligt tages højde for når folk byder :)
|
|
![]() |
|
peterhansen1982 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2010 Status: Offline Point: 695 |
Havde den bare været hvid så passede den med resten.
|
|
![]() |
|
Du skal være velkommen til at give den en klat maling, men jeg garanterer ikke for gensalgs værdien så :) |
|
![]() |
|
Steve Jones ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 30-Juli-2010 Status: Offline Point: 1809 |
Kan man streame til den via sin PC? - og hvad vil du sælge den til nu hvor nyprisen er 1900 og ikke 2400?
|
|
![]() |
|
Jeg ved faktisk ikke om man kan streame fra din PC. Google ervdin ven ;)
Kom med et bud så tager vi den derfra. |
|
![]() |
|
Mon ikke hvis der er BT i pc, streamer ihvertfald tdcplay on tunein fra iPad over BT.
|
|
![]() |
|
micmex ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
1300pp
|
|
mvh
|
|
![]() |
|
Vi skal op på 1500 minimum så kan vi finde ud af noget :)
|
|
![]() |
|
micmex ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 10-August-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 12 |
Har købt helt ny i Elgiganten til 1499kr
|
|
mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |