recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Samsung plasma 50" PS50B855Y1W
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Samsung plasma 50" PS50B855Y1W

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
fishytank Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 25-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 84
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fishytank Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Samsung plasma 50" PS50B855Y1W
    Sendt: 11-April-2015 kl. 13:43
Sælges Samsung plasma 50" PS50B855Y1W.

IR modtager er gået itu, så den skifter kanal af sig selv periodisk, men skulle være relativt nemt at skifte hvis man har reservedelen, jeg fandt delen på ebay til mellem 400-800 kr plus porto. Jeg skiftede tv'et i stedet da jeg gik op i størrelse samtidigt. Ingen skader ellers, ingen ridser på skærmen.

Købt 2010. Produceret November 2009.

HBO over 200 kr. Auktion indtil 19/04 18:00

Befinder sig ved 6500 Vojens.

Billeder: http://1drv.ms/1ahJXX7

detaljer: http://www.proshop.dk/Fladskaerms-TV/Samsung-50-Plasma-TV-PS50B855-2150011.html

Redigeret af fishytank - 11-April-2015 kl. 13:44
Til top
torpedo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 12-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér torpedo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-April-2015 kl. 14:32
Oprindeligt skrevet af fishytank fishytank skrev:

IR modtager er gået itu, så den skifter kanal af sig selv periodisk
l

Hvis IR modtager er itu vil man jo typisk ikke mere kunne bruge en remote. Problemet lyder mere som det min kammerat også har oplevet med samme model, der umotiveret kunne finde på enten at skifte kanal eller at øge lyden (primært det sidste). Ved at løfte lidt ud i plastikrammen, hvor touch knapperne for disse funktioner sidder, og derefter skyde et lille stk. foldet papir ind bag rammen uden dog at dække for IR modtager fik vi løst problemet. Rammen pressede fra tid til anden på touch knapperne som resulterede i det beskrevne problem. Nu virker knapperne på tv'et så ikke mere, men han brugte dem aldrig alligevel.

En ren Jørgen Klevin løsning men det virker Smile 

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu