|
S: Samsung SyncMaster 2693HM |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | ||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-September-2012 kl. 13:49 |
|
Jeg vil gerne sælge denne skærm, da jeg gerne vil have en som er mindre. Nedenunder er der nogle specifikationer:
Resolution: 1,920x1,200 Pixel-response rate: 5ms
Contrast ratio: 1000:1, 3000:1 (Dynamic)
Brightness: 400cd/m2
Redigeret af PF - 17-September-2012 kl. 22:51 |
||
![]() |
||
Kasper_J ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-Marts-2007 Status: Offline Point: 2830 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Vil gætte på at den kan indbringe 800kr +/- et par hundrede.
|
||
![]() |
||
PF ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-December-2008 Status: Offline Point: 485 |
|
Tak for det :)
|
||
![]() |
||
elvisdk ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Oktober-2007 Sted: Thisted, DK Status: Offline Point: 455 |
|
Skriv en pm hvis du vil sælge
|
||
[Signatur fjernet af Administrator; må ikke overstige 20GB]
|
||
![]() |
||
|
Det vil jeg gerne og efter lidt research på nettet, så vil jeg gerne sælge den for hbo 900,-
|
||
![]() |
||
|
Topic er nu rettet til en salgstråd.
|
||
![]() |
||
|
Bumper lige
|
||
![]() |
||
|
Bimpi bumpi
|
||
![]() |
||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
|
Hmm, synes bestemt jeg havde lavet et indlæg i denne tråd, guess not...
Jeg har en BenQ v2400w hvis du er interesseret i at bytte. Jeg er i Herfølge på mandag og kan levere der hvis det er :) |
||
![]() |
||
|
Tak for tilbuddet, men ellers tak :) Jeg har en bestemt skærm i kikkerten.
|
||
![]() |
||
dabp ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-Maj-2007 Sted: Sweden Status: Offline Point: 227 |
|
Lad høre? :)
|
||
![]() |
||
|
Jamen det er en BenQ XL2420T. Jeg vil gerne afprøve en 120hz skærm, da jeg er begyndt at spille FPS noget mere :)
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |