recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Scandyna Amp, Minibass og Minipods
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Scandyna Amp, Minibass og Minipods

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
cb.jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cb.jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Scandyna Amp, Minibass og Minipods
    Sendt: 05-December-2018 kl. 14:15

Komplet og velspillende anlæg fra Scandyna, bestående af:

- 2 Minipod højttalere i højglans sort
- Minibass subwoofer i højglans sort 
- The Amp forstærker i rød

Der medfølger desuden:
- Chromecast audio
- Fjernbetjening til forstærkeren
- Beslag til Amp forstærkeren, så den kan monteres på væggen. Købt for 500,-
- Hhv. 6+ og 3+ meter fornuftigt højttalerkabel
- Kabel til subwoofer

Alt i alt et meget velspillende anlæg, med alt hvad der skal til for at begynde at streame musik fra Apple Music, Spotify, Soundcloud, og hvad du ellers kan komme i tanker om

Jeg er anden ejer, og købte det for ca. 4 år siden. Jeg fik desværre ikke kvitteringen med da jeg selv købte, så den haves ikke længere. Skal afhentes i Valby

Super god stand - den ene højttaler er lidt mat øverst på siden, fra engang hvor der blev skrabet mod den. Måske det kan poleres op af kompetente hænder. Billeder kan fremsendes hvis det ønskes :) 


Priside: 3300,-



Redigeret af cb.jensen - 15-December-2018 kl. 12:38
Til top
cb.jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cb.jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-December-2018 kl. 16:01
Har opdateret prisen. Billeder kan ses på nedenstående link (håber det er ok at linke til DBA..)

Til top
cb.jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cb.jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2018 kl. 08:16
Er prisen helt skæv? Confused  Har haft dem på DBA i et par uger, og har kun haft meget begrænset respons, på trods af en hel del views

Hvis ja, er der noget input til en fair pris?
Til top
cb.jensen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2018
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cb.jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-December-2018 kl. 12:37
Pris opdateret
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu