|
S: Scandyna MicroPod Bluetooth |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Forfatter | |||
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 25-Juni-2013 kl. 19:54 |
||
Hej
Jeg har fået sådan et par i overskud efter køb af Galaxy S4. Er der nogle der vil købe dem? De er hvide og helt nye (Kassen er stadig plomberet) Der er selvfølgelig kvittering med. Flere specs: http://www.hifiklubben.dk/produkter/hojttaler/systemer/scandyna_micropod-bluetooth_aktiv-hojttaler_hvid.htm Jeg forbeholder mig retten til alt ;-)
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
HBO?
Hvor i landet? |
|||
![]() |
|||
FiskerenJonas ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-August-2012 Sted: Nakskov Status: Offline Point: 82 |
||
500 bydes ;)
|
|||
![]() |
|||
Ahlmanns ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 26-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 36 |
||
600,-
|
|||
![]() |
|||
Nitten82 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 20-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 86 |
||
Hej Pallelg er bud for 2 stk. og hvor henne i landet?
Kan de kobles til en subwoofer
|
|||
![]() |
|||
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
||
Hvis du gad læse om dem, ville du kunne se, at de kan kobles til aktiv sub. |
|||
![]() |
|||
||
700pp
|
|||
![]() |
|||
wanting ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 27-April-2006 Sted: Esbjerg Status: Offline Point: 721 |
||
750pp
|
|||
![]() |
|||
||
800pp
|
|||
![]() |
|||
Morton ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
||
|
|||
![]() |
|||
||
Når nu sælger er så venlig at linke til produktet, hvor man vel at mærke kan se svaret på spørgsmålet, mener jeg ikke mit svar er upassende. Hvis der ikke er andet, jeg kan hjælpe dig med, vil jeg ønske dig god bedring. |
|||
![]() |
|||
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
||
Regner med at bud er for et par altså fuldstændig som det link jeg har lagt ind. Hifiklubben tager kr. 2000 for sættet. De befinder sig i Horsens. Men kan dog nemt sendes, da de endnu ikke er pakket ud af kassen!
Prisen skal noget længere op. Ellers beholder jeg dem bare selv. Er måske også interesseret i byttehandler med f.eks. ps3 eller Apple Tv2.... Jeg er ikke 100% sikker på at jeg har internet forbindelse i weekenden, men tilgår senest tråden igen mandag.
|
|||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 12> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |