|
S: Scandyna MicroPod Bluetooth |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||||
ridderdk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-September-2006 Sted: Køge, Denmark Status: Offline Point: 985 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||
har en ps3 (160gb) som har været gemt væk i skuffe det meste af sin levetid (fra den 13-11-2010)
og et par controllere og ps3-move starter pack stortset ubrugt, samt ps3sportschamp og ps3startparty spil. hvis du er interesseret kan du få alt dette for dine højttalere? Redigeret af ridderdk - 27-Juni-2013 kl. 22:57 |
||||
![]() |
||||
Morton ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 29-Oktober-2012 Sted: Hillerød Status: Offline Point: 31 |
|||
Nu var det nu mere måden, du svarede på, som jeg hentydede, men ok..Læge kan vi vel alle være, når man gemmer sig bag skærmen....... tosse
|
||||
![]() |
||||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|||
850,- er budt
|
||||
![]() |
||||
pallelg ![]() Bruger ![]() Oprettet: 17-Februar-2011 Sted: Denmark Status: Offline Point: 184 |
|||
Jeg beholder mine højtalere. Havde nok overvurderet værdien af dem.
|
||||
![]() |
||||
thor-thor ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
|||
Eventuelt så prøv med en ny salgstråd, med fast sluttidspunkt, hvor du selv viser opmærksomhed i tråden, kommenterer på bud etc.
En lidt "løs" tråd som denne, indeholdende skænderi etc. dør nogen gange lidt for hurtigt ud. Du burde kunne få lidt mere for dem efter min mening (selv om det nok er lidt et niche produkt). (evt. prøv G&G/DBA etc.) |
||||
![]() |
||||
Steffen32 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2006 Sted: Hadsten Denmark Status: Offline Point: 772 |
|||
Det ville være rart med en mindstepris
![]() ![]() |
||||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |