|
S: SCANDYNA MICROPOD SE |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Rolf Lemmike ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Maj-2007 Status: Offline Point: 1066 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du burde kunne få 13-1400 for dem på dba...
|
|
![]() |
|
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Hvis du har mulighed for at tage dem med til København en dag, vil jeg gerne give 1100,-
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
Vi kan sige 1300 levret i KBH :-)
|
|
![]() |
|
KalleG ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 10-Juni-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 42 |
Jeg faktisk kun bruge to af dem til et par bag-kanaler til soveværelset. Jeg går ikke ud fra at du vil splitte dem? 1300,- bliver for dyrt for mig, da to koster 1400,- fra ny.
|
|
![]() |
|
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
NYT HBO
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |