recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Sennheiser MM80i- NEDSAT PRIS
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Sennheiser MM80i- NEDSAT PRIS

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
e-theill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Valby, Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-theill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Sennheiser MM80i- NEDSAT PRIS
    Sendt: 23-Juli-2012 kl. 09:30
Grundet fejlkøb sælger jeg mine Sennheiser MM80i hovedtelefoner. Jeg har kun brugt dem et par gange, så de fremstår som nye. De er købt gennem mit arbejde, så kvittering haves ikke. De er inkl. original emballage.

Prisidé: 500


Redigeret af e-theill - 27-August-2012 kl. 11:34
Til top
e-theill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Valby, Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-theill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Juli-2012 kl. 09:16
Slet ikke nogen der er interesseret. Prisen er til forhandling.
Til top
e-theill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Valby, Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-theill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juli-2012 kl. 09:35
Pris nedsat til 600
Til top
e-theill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Valby, Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-theill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-August-2012 kl. 11:18
Bump
Til top
e-theill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Valby, Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-theill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2012 kl. 12:25
Kan nu fås for 500.
Til top
e-theill Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-Juni-2008
Sted: Valby, Denmark
Status: Offline
Point: 43
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér e-theill Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-August-2012 kl. 11:34
Bump
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu