|
S: Server m. 4*2TB [ny pris] |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 30-September-2014 kl. 22:53 |
Hej
Da jeg har investeret i Synology nas ryger min server til salg. Den består af følgende Bundkort: Asus M4A78 m. indbygget graffikkort. CPU: Athlon 2 x2 240E (energy efficient) 4GB ram Chill Innovation 520W modulær strømforsyning. 2 stk WD20EARS (2TB) 1 stk WD200FYPS (2TB) 1 stk WD20EVDS (2TB) 1 stk WD800BEVT (2,5" 80GB til styresystem) Det hele er stoppet i et Fractal Design Define Black Pearl med plads til 10 stk 3,5" hdd samt 4 stk 5,25 bays, så der er rig mulighed for udvidelse. Der sidder 2 stk 140mm blæsere i front med støvfilter samt 1 stk 120mm bag i. Der kan formentlig findes kvittering på det meste, men garantien er dog udløbet. Befinder sig i 9500 Hobro og sælges helst samlet. Hbo. 1500,- ![]() ![]() ![]() Redigeret af Hamsjael - 07-December-2014 kl. 15:38 |
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis du vil sælge en af dine WD20EARS er jeg interesseret, arbejder i Hobro så jeg kan hurtig hente...
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
Hamsjael ![]() Bruger ![]() Oprettet: 16-Januar-2010 Status: Offline Point: 248 |
Jeg venter lige og ser om der er interesse for hele maskinen, ellers kan vi godt finde ud af noget.
|
|
![]() |
|
flex195 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 04-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 459 |
Ok det er bare i orden.
|
|
Mvh Brian
Infinity : Technology - Performance - Design |
|
![]() |
|
mickeynygaard ![]() Bruger ![]() Oprettet: 15-Marts-2011 Sted: Mårslet, DK Status: Offline Point: 98 |
Hvordan er standen? Har det hele kørt 24/7? Hvornår er div. dele fra? Hvordan er støjniveauet?
Har udstyret stået i et ryger eller ikke-ryger hjem?
|
|
![]() |
|
Standen er ok. Som det kan ses i første post har kabinettet lidt skrammer på fronten, ellers er det pænt.
Til at starte med kørte det 24/7, men det sidste års tid har det kun været tændt når vi skulle se en film. Dele er a f froskellig alder. Bundkort, CPU samt WD2000FYPS vil jeg tro er ca. 4-5 år gamle. De resterende dele er af forskellig alder op til for ca. 2.5 år siden. Den hvæser lidt pga. de mange store blæsere. Men kan selvfølgelig sænkes med en blæserstyring. Jeg valgte ordentlig køling frem for støjsvag da den alligevel stod i et andet rum. Det har stået i ikke-ryger hjem.
|
|
![]() |
|
op...
|
|
![]() |
|
Opdateret med ny pris...
|
|
![]() |
|
op
|
|
![]() |
|
Op...
Redigeret af Hamsjael - 07-December-2014 kl. 15:38 |
|
![]() |
|
og igen...
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |