recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - S: Server m. plads til 6 diske
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

S: Server m. plads til 6 diske

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 17-Januar-2010
Sted: Glamsbjerg
Status: Offline
Point: 351
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: S: Server m. plads til 6 diske
    Sendt: 22-Januar-2016 kl. 10:42
Hej

Jeg har netop skiftet min server ud til en nyere maskine, og ligger derfor inde med denne:

Kabinet:
Fractal Design Array R2 Mini ITX - Black (kvittering haves fra Dustin Home d. 3-9-2010)
Bundkort:
Asus AT3IONT-I m. 4GB ram. 4 sata porte.
PCI Controller:
4 Ports SataPCI controller kort (kan ikke huske mærket) (købt på ebay d. 18.2.2014)
SSD:
Gammel disk fra en Sony X11 laptop på 128 GB (intet beskyttelsescover til disken)

Der sidder 300Watt strømforsyning i kabinettet, som har siddet der siden købsdato. Kabinettet er ridset og enkelte skruer til toppen mangler. Der er plads til seks stk. 3,5" diske og den lille SSD kan også nå og være der (ligger løst).

Serveren har kørt siden 2010, men når den skulle bruges (WOL) og et bud ville være 10 timer om ugen som er højt sat og derfor har den vel kørt 1600 - 2000 timer samlet.

Befinder sig i Glamsbjerg på Fyn.
Bud modtages gerne.
Forbeholder mig retten til ikke at sælge, hvis det rigtige bud ikke kommer. Håber i nærheden af 500 kr.

Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2016 kl. 05:41
hvad vejer den ?

her tænker jeg på hvad den vil koste at få sendt
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Januar-2016 kl. 23:25
SOLGT

Redigeret af Skovbo - 29-Januar-2016 kl. 11:00
Til top
Skovbo Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Skovbo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Januar-2016 kl. 08:24
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

hvad vejer den ?

her tænker jeg på hvad den vil koste at få sendt

Køber hopper måske fra.
Den kan sendes med PostDK - dette koster 100,00 kr. oven i prisen.

Edit: Reserveret hvis den nuværende køber springer fra.
Edit2: Solgt !

Redigeret af Skovbo - 29-Januar-2016 kl. 11:00
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu