|
S: Server m. plads til 6 diske |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Januar-2016 kl. 10:42 |
Hej
Jeg har netop skiftet min server ud til en nyere maskine, og ligger derfor inde med denne: Kabinet: Fractal Design Array R2 Mini ITX - Black (kvittering haves fra Dustin Home d. 3-9-2010) Bundkort: Asus AT3IONT-I m. 4GB ram. 4 sata porte. PCI Controller: 4 Ports SataPCI controller kort (kan ikke huske mærket) (købt på ebay d. 18.2.2014) SSD: Gammel disk fra en Sony X11 laptop på 128 GB (intet beskyttelsescover til disken) Der sidder 300Watt strømforsyning i kabinettet, som har siddet der siden købsdato. Kabinettet er ridset og enkelte skruer til toppen mangler. Der er plads til seks stk. 3,5" diske og den lille SSD kan også nå og være der (ligger løst). Serveren har kørt siden 2010, men når den skulle bruges (WOL) og et bud ville være 10 timer om ugen som er højt sat og derfor har den vel kørt 1600 - 2000 timer samlet. Befinder sig i Glamsbjerg på Fyn. Bud modtages gerne. Forbeholder mig retten til ikke at sælge, hvis det rigtige bud ikke kommer. Håber i nærheden af 500 kr. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
Hackerjac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-September-2008 Sted: Videbæk Status: Offline Point: 2735 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hvad vejer den ?
her tænker jeg på hvad den vil koste at få sendt |
|
![]() |
|
Skovbo ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Januar-2010 Sted: Glamsbjerg Status: Offline Point: 351 |
Redigeret af Skovbo - 29-Januar-2016 kl. 11:00 |
|
![]() |
|
Køber hopper måske fra. Den kan sendes med PostDK - dette koster 100,00 kr. oven i prisen. Edit: Reserveret hvis den nuværende køber springer fra. Edit2: Solgt ! Redigeret af Skovbo - 29-Januar-2016 kl. 11:00 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |