|
S: Seymour AV AT-lærred |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 26-Maj-2015 kl. 14:15 |
Seymour AV, Fixed Frame, Center Stage XD, Curved 2:37 - 115
Jeg købte i oktober sidste år dette lærred, men må desværre sande, at jeg fik købt det et nummer for småt til mit rum, derfor sælger jeg det nu. Lærredet er akustisk transparent og har ingen fejl. Der følger en pose helt nye original Seymour AV elastikker med, så man ikke behøver genbruger dem jeg har brugt. Lærredet SKAL afhentes i Brøndby Strand, hvor det også kan demonstreres. Lærredet koster fra nyt $2.002 plus $173,62 i forsendelses omkostninger. Pris med dagens kurs (26-05-2015) er 14.531,40 kr. Plus Moms og Told. Dermed vil en nypris i dag være på over 18.000 kr. Billeder kan ses i min biotråd, som jeg har linked til i min signatur. Sælges til højeste bud over: 12.000 kr. Herunder kan alle mål ses: A: 2921mm B: 1232mm C: 3170mm D: 3091mm E: 1402mm F: 145mm ![]() Redigeret af dr gonzo - 26-Maj-2015 kl. 16:18 |
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Bud bedes afgivet i tråden og ikke via private beskeder.
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
Hvad størrelsen skal vi op i?
|
|
![]() |
|
130" (3302mm) eller 140" (3556mm) bredt, hvilket svare til ca. 141" eller 152" - jeg skal lige teste det med noget lagenlærred først, gider ikke købe en forkert størrelse igen, det kan jo hurtigt gå hen og bliver dyrt.
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 417 |
Jeg har 330 cm bredt, det svarer til 140" i scope formatet
Synes ellers din størrelse var ganske go, da vi var hos dig. Hvor langt sidder du væk? Redigeret af Ole_M - 26-Maj-2015 kl. 17:50 |
|
![]() |
|
3,8 meter. Jeg synes godt det må være lidt større, men det er ikke nogen katastrofe. Så hvis jeg ikke kan komme af med lærredet til en god pris, lever jeg bare med det. Hvor langt sidder du fra dit lærred?
|
|
![]() |
|
4 meter. Passer meget godt. Måtte ikke være meget større,
men 10-15cm bredere måtte det nok godt |
|
![]() |
|
therazz ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 529 |
Kan det 'pakkes' sammen / skilles ad eller hvordan fungerer det ? :-)
|
|
![]() |
|
det kan pakkes samme ja, men det fylder stadig lidt over 3 meter i længden.
|
|
![]() |
|
Kenzo85 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2943 |
Lærredet skal opleves! Da nogle af de inkarnerede recordere var på tour (inkl mig selv) blandt hjemmebioer i KBH var dette lærred dét bedste til at gøre indlevelsen af filmene helt sublimt. Det er et super lækkert lærred, jeg har dog ikke plads til det - beklager Gonzo
![]() |
|
![]() |
|
Tak for ordene Kenzo. Der er ingen tvivl om at jeg skal ha' den samme type lærred igen, bare gerne lidt større. Men som sagt, er eventuelle købere velkommen til at kigge forbi og vurdere lærredet ved selvsyn.
|
|
![]() |
|
liboltski ![]() Bruger ![]() Oprettet: 02-Juli-2013 Status: Offline Point: 111 |
Enig med Kenzo85, super fedt lærred, desværre over midt budget, ellers sikker på det havde klædt min bio godt
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |